XML Schema for the News Sitemap extension. This schema defines the News-specific elements only; the core Sitemap elements are defined separately. Help Center documentation for the News Sitemap extension: http://www.google.com/support/news_pub/bin/topic.py?topic=11666 Copyright 2010 Google Inc. All Rights Reserved. The publication in which the article appears. Required. Name of the news publication. It must exactly match the name as it appears on your articles in news.google.com, omitting any trailing parentheticals. For example, if the name appears in Google News as "The Example Times (subscription)", you should use "The Example Times". Required. Language of the publication. It should be an ISO 639 Language Code (either 2 or 3 letters); see: http://www.loc.gov/standards/iso639-2/php/code_list.php Exception: For Chinese, please use zh-cn for Simplified Chinese or zh-tw for Traditional Chinese. Required. Accessibility of the article. Required if access is not open, otherwise this tag should be omitted. A comma-separated list of properties characterizing the content of the article, such as "PressRelease" or "UserGenerated". For a list of possible values, see: http://www.google.com/support/news_pub/bin/answer.py?answer=93992 Required if any genres apply to the article, otherwise this tag should be omitted. Article publication date in W3C format, specifying the complete date (YYYY-MM-DD) with optional timestamp. See: http://www.w3.org/TR/NOTE-datetime Please ensure that you give the original date and time at which the article was published on your site; do not give the time at which the article was added to your Sitemap. Required. Title of the news article. Required. Note: The title may be truncated for space reasons when shown on Google News. Comma-separated list of keywords describing the topic of the article. Keywords may be drawn from, but are not limited to, the list of existing Google News keywords; see: http://www.google.com/support/news_pub/bin/answer.py?answer=116037 Optional. Comma-separated list of up to 5 stock tickers of the companies, mutual funds, or other financial entities that are the main subject of the article. Relevant primarily for business articles. Each ticker must be prefixed by the name of its stock exchange, and must match its entry in Google Finance. For example, "NASDAQ:AMAT" (but not "NASD:AMAT"), or "BOM:500325" (but not "BOM:RIL"). Optional. XML Schema for Sitemap files. Last Modifed 2008-03-26 Container for a set of up to 50,000 document elements. This is the root element of the XML file. Container for the data needed to describe a document to crawl. REQUIRED: The location URI of a document. The URI must conform to RFC 2396 (http://www.ietf.org/rfc/rfc2396.txt). OPTIONAL: The date the document was last modified. The date must conform to the W3C DATETIME format (http://www.w3.org/TR/NOTE-datetime). Example: 2005-05-10 Lastmod may also contain a timestamp. Example: 2005-05-10T17:33:30+08:00 OPTIONAL: Indicates how frequently the content at a particular URL is likely to change. The value "always" should be used to describe documents that change each time they are accessed. The value "never" should be used to describe archived URLs. Please note that web crawlers may not necessarily crawl pages marked "always" more often. Consider this element as a friendly suggestion and not a command. OPTIONAL: The priority of a particular URL relative to other pages on the same site. The value for this element is a number between 0.0 and 1.0 where 0.0 identifies the lowest priority page(s). The default priority of a page is 0.5. Priority is used to select between pages on your site. Setting a priority of 1.0 for all URLs will not help you, as the relative priority of pages on your site is what will be considered. ASHANA GNOSIS: MOJA TWINFLAME MISTIKA IN AGONIJA

sobota, 26. marec 2016

MOJA TWINFLAME MISTIKA IN AGONIJA

MOJA TWINFLAME MISTIKA IN AGONIJA STA POSTALI ZAME ŠE VEČJE PREBUJENJE IN VSTAJENJE!
Vse dokler nisem odpustila, nisem ga mogla opustiti in izpustiti, nisem mogla svobodno zaživeti, bila sem in živela sem v skrčeni zavesti same sebe!
Zelo sem ga ljubila, lahko polno zavestno rečem kot nikogar do sedaj, ker twinflame ljubezen se niti ne da opisati, pa čeprav mi je Bog dal dar govora in pisanja, tega ne morem izraziti, lahko le občutim in se zavedam te vse-presegajoče ljubezni, ki resnično odpušča, dovoljuje, daje svobodo, sprejme....
Še vedno, navkljub moji največji življenjski izkušnji, travmi, ki me je totalka spremenila ob izgubi njega, si dovolim ponovno občutiti to ljubezen in se je polno zavedati, ker je tako ali tako neuničljiva!
Kdor take ljubezni ni doživel, si drznem trditi, da resnične Ognjene Ljubezni ni izkusil, vsaj v tej zemeljski stvarnosti.
Da bi vse skupaj približala, lahko bi rekla, da je ta ljubezen mistična, tantrična in vstajenjska ter zgodi se redko komu!
Spomnim se nazaj...
On enostavno ni bil primerljiv z nobenim moškim, ki sem ga kdajkoli imela ali sanjala o njem.! heart počutje
On je bil in vedno je preprosto Ananay - Bog Sočutja, Angel Luči, Kristalni Otrok, ki ga svet ni razumel, ker njegove misli, čutenja, besede in duhovne izkušnje niso bile od tega sveta - to je On - Twinflame moje Večne Duše JAZ SEM, ki SEM! heart počutje
In ko sedaj po vsej bitki in novem miru, preberem njegova stara sporočila iz Duha in neobjavljene video zapise, ki so ostali pri meni, se mi zarosijo oči, ker zdaj se še bolj zavedam, kdo je on in kaj je njegovo poslanstvo bilo!
Lahko rečem, da tako ljubezen in inteligenco kot jo je on imel oz udejanjal, še nisem nikjer pri nikomer videla niti doživela.
Ananay je res JAZ SEM in verjamem, da ga bom nekje nekega dne zopet videla kot Mojstra Nove Zavesti in mu bom pristopila z nasmejanimi, a solznimi očmi ter z radostnimi besedami, ki bodo takrat postale meso:
" Ananay, nikoli nisem dvomila vate, verjela sem, ko so vsi obupali in celo, ko si prisilno odšel od mene. In glej prevesela sem, ker postal si, kar si vedno v Duhu bil, Velika Zmaga Luči!"
To ni malikovanje njega, dobro vem in se zavedam, kdo je on in in zaradi česa je tu - danes to še bolj vem, kot kdajkoli poprej, ko sva bila v razmerju.
Sedaj je moj pogled nanj čist in svoboden ter prežet z resnično Twinflame Ljubeznijo!
Z nobenim bivšim nisem doživela toliko presegajočega v lepem in manj lepem, v dvigajočem in padajočem....
Z njim je bila lepa mistična izkušnja celo potovati skozi pekel človeške neumnosti in strahov, preko zemeljskih vsakdanjih ego tripov in bitk za premoč pa vse do raja, vse do nevidnega in neslišnega, kajti vedela sva, da najina ega enega dneva bosta preobražena, ker poznala sva drug drugega izza zavese iluzije... Samo pogledala sva se in odpuščanje je steklooo! smile počutje
Bila sva si Ogledalo Resnice! heart počutje
Dobro sva se prepustila Zakonu tega Ogledala, včasih povsem zavestno, dostikrat pa nezavedno!
Od znotraj navzven sva si prinesla in zmetala drug v drugega vse najine frustracije, zvesto sva drug drugemu prikazovala lastne strahove in ostale nerešene podzavestne in karmične egoizme!
Midva sva znala drug v drugemu zbuditi najhujše demone preteklosti in najboljše lastnosti in občutke iz območja VSE-ENOSTI! Znala sva biti drug drugemu demon in angel, ampak le z enim namenom, ki sva se ga oba notranje zavedala - pride dan najinega vstajenja in konec bo s to iluzijo dozdevnega sveta! grin počutje
V dveh letih in pol, ampak kot da jih je bilo 25, sva drug drugemu pokazala vso najino posamično in medsebojno temo in luč na povsem iskren način - to je bila Drama Twinflame Ozaveščanja starih in prastarih ran!
Ampak navkljub vsej moči najinih nerešenih notranjih in zunanjih stisk, ki so najina ega mlele skozi neusmiljeni Karmični mlin, sva vedno padla drug pred drugega na kolena v resničnem kesanju in iskrenem odpuščanju!
In tako se je najina ljubezen poglabljala in še bolj vstajenjska oz Twinflamovska postajala, vse bolj sva sidrala najin JAZ SEM.
Po vsakem takem karmičnem udaru in po vsakem napadu iz astrala ( juhuhuhuhu frown počutje ) sva postajala bolj močnejša in bolj JAZ SEM in najin odnos je primerno temu cvetel iznad človeškega dojemanja ljubezni!
Vedno na novo sva zaljubljala na božanski način!
Da, da!
Verjetno se sprašujete, če je to sploh mogoče??
Pa vam povem iskreno iz srca, da to se je dogajalo...
Če bi tudi vi šli vase, bi se notranje spomnili, kake izkušnje s svojim Plamenom Dvojčkom iz kakega preteklega življenja ali iz same Vse-enosti, bi se vam verjetno sedanje življenje samo ob spominu spremenilo, kaj šele, če bi to doživeli v sedanjem utelešenju! grin počutje
A nekje sva se razletela v prafaktorje.. !!!!
Eno življenjsko izkušnjo oz izziv pa nama ni uspelo konstruktivno rešiti - to so bili starši!
Niti ni pomembno, moji ali njegovi!
Vsekakor, tu se je začel najin slavni konec, ki je prinesel ogromno gorja, žalosti, bede, razvrednotenja, osramočenosti, ponižanja in razočaranja obema!
Celo zbolela sva!!!
Vzeli so nama vso dostojanstvo, medtem ko sva midva želela le to, da sva skupaj v enosti, da uresničiva najino twinflame misijo ter naposled, da udejaniva najino razsvetljenje..
Zaradi najine drugačnosti in posebnosti sva bila obsojena in razvrednotena do samega nivoja mineralnega življenja.
In v čem, naj bi najina ljubezen bila bolna in nenormalna?
Žalostno!
Ta najina ljubezen je imela čiste namene za naju dva in za vso življenje, vendar jo niso razumeli, ker je bila duhovna v svojem jedru in naposled v svoji dopolnitvi, če bi se ta zgodila...
Tu se nisva znašla, kajti najina nasilna ločitev, ni bila kot katerikoli drugi razpad najinih prejšnjih razmerij!
Zaradi te nasilne in brutalne ločitve, ki ni bila na željo niti mene niti njega, ampak drugih, ki so najino ljubezen - TWINFLAME LJUBEZEN označili za nenormalno!!!
Prehudo je, ko sta dva nasilno ločena pa sta le na nivoju sorodnih duš, kaj šele, ko sta dva v bistvu iz Enega Bistva kot sva bila midva - Plamena Dvojčka...
Bog jim odpusti, tudi jaz sem jim odpustila v Duhu in Resnici!
Zmaga je prišla!
Popolnoma sem nama odpustila, prav tako najinim agresorjem!
In zelo dobro se spominjam besed moje Ljubljene Prisotnosti JAZ SEM, ko me je tolažila lansko jesen:
" Hči moja, le odpusti in JAZ, ki SEM ti bom dodal mnogotero......!"
In še mnogo tega je obljubila in skoraj vse se je zgodilo, ostalo pa se še bo, zagotovo! heart počutje grin počutje
Dragi moji in ljubljene moje, zelo sem bila takrat skušana v veri in zaupanju kot nikoli v življenju, kajti to je bilo obdobje moje največje teme, ko bi lahko vse zapustila,v kar sem verjela in upala!
In ko je vse kazalo, da bom umrla od ekstremne žalosti, me je Moja Ljubljena Prisotnost JAZ SEM tako visoko dvignila, da se še danes sama sebi zdim neprepoznavna! Nova sem, JAZ SEM. heart počutje grin počutje
Kdor je doživel ljubezen Plamenov Dvojčkov in tovrstno razmerje ve, da kaj takega je neprimerljivo, kakor v dobrem, tako tudi v slabem! In sam odnos je nedoumljiv in povsem nezemeljski!
Ampak zdržala sem, ker me je Prisotnost JAZ SEM vodila in ji navkljub vsej katastrofi verjela in zaupala!
Moj pogled, čustva, občutki in besede v zvezi z Ananayem so čisti in popolni kot nikoli do sedaj!
Resnična ljubezen nikoli ne neha, zatorej še vedno ga ljubim, ampak na povsem nov in prerojen način!
Hvaležna sem Bogu v nama - najini Prisotnosti JAZ SEM,
da sva se srečala v tem življenju in vse to preživela
in drug drugemu dala najlepše izkušnje in
največje življenjske lekcije!
Imela sem življenjski privilegij izkusiti to zveličavno in mistično Ljubezen Plamenov Dvojčkov v tej zemeljski stvarnosti in spoznati ter ljubiti tako velikega človeka kot je moj Plamen Ananay!
Zakaj privilegij?
Plamen Dvojček je samo eden in edini!
Redko se zgodi, da se Plamena utelesita skupaj v istem stoletju, zato pa je ta izkušnja nad vse presegajoča..
Hvaležna sem tudi tebi ljubljeni Ananay za vse čarobnosti
božansko - kozmičnega odnosa, ki se v Duhu nikoli ne konča.
Ohranjala pa te bom v popolni podobi Tebe in to vizijo tvojo visoko bom držala gor sedaj in do najinega ponovnega snidenja tu, če pa ne, pa potem v Velikem Središčnem Soncu!! heart počutje grin počutje
Moč Vere, Zaupanja in Odpuščanja mi je popolnoma spremenilo življenje, čutenje in zavedanje!
Najlepše od vsega tega pa mi je to, da sem uspela dokazat,
da Beseda JAZ SEM se vedno izpolni!
Zatorej, sedaj grem naprej z razširjeno Zavestjo moje Prisotnosti JAZ SEM udejanjat preostale naloge Dušnega Načrta!
Hvala ti JAZ SEM, da tudi jaz sem JAZ SEM heart počutje
Če se je ta resnična življenjska zgodba vsaj nekoga dotaknila in mu dala zagona, je moj namen dosežen!
Ljubezen je Zmaga Luči. grin počutje
Rada vas imam! heart počutje

NAJBOLJ PRILJUBLJENO