XML Schema for the News Sitemap extension. This schema defines the News-specific elements only; the core Sitemap elements are defined separately. Help Center documentation for the News Sitemap extension: http://www.google.com/support/news_pub/bin/topic.py?topic=11666 Copyright 2010 Google Inc. All Rights Reserved. The publication in which the article appears. Required. Name of the news publication. It must exactly match the name as it appears on your articles in news.google.com, omitting any trailing parentheticals. For example, if the name appears in Google News as "The Example Times (subscription)", you should use "The Example Times". Required. Language of the publication. It should be an ISO 639 Language Code (either 2 or 3 letters); see: http://www.loc.gov/standards/iso639-2/php/code_list.php Exception: For Chinese, please use zh-cn for Simplified Chinese or zh-tw for Traditional Chinese. Required. Accessibility of the article. Required if access is not open, otherwise this tag should be omitted. A comma-separated list of properties characterizing the content of the article, such as "PressRelease" or "UserGenerated". For a list of possible values, see: http://www.google.com/support/news_pub/bin/answer.py?answer=93992 Required if any genres apply to the article, otherwise this tag should be omitted. Article publication date in W3C format, specifying the complete date (YYYY-MM-DD) with optional timestamp. See: http://www.w3.org/TR/NOTE-datetime Please ensure that you give the original date and time at which the article was published on your site; do not give the time at which the article was added to your Sitemap. Required. Title of the news article. Required. Note: The title may be truncated for space reasons when shown on Google News. Comma-separated list of keywords describing the topic of the article. Keywords may be drawn from, but are not limited to, the list of existing Google News keywords; see: http://www.google.com/support/news_pub/bin/answer.py?answer=116037 Optional. Comma-separated list of up to 5 stock tickers of the companies, mutual funds, or other financial entities that are the main subject of the article. Relevant primarily for business articles. Each ticker must be prefixed by the name of its stock exchange, and must match its entry in Google Finance. For example, "NASDAQ:AMAT" (but not "NASD:AMAT"), or "BOM:500325" (but not "BOM:RIL"). Optional. XML Schema for Sitemap files. Last Modifed 2008-03-26 Container for a set of up to 50,000 document elements. This is the root element of the XML file. Container for the data needed to describe a document to crawl. REQUIRED: The location URI of a document. The URI must conform to RFC 2396 (http://www.ietf.org/rfc/rfc2396.txt). OPTIONAL: The date the document was last modified. The date must conform to the W3C DATETIME format (http://www.w3.org/TR/NOTE-datetime). Example: 2005-05-10 Lastmod may also contain a timestamp. Example: 2005-05-10T17:33:30+08:00 OPTIONAL: Indicates how frequently the content at a particular URL is likely to change. The value "always" should be used to describe documents that change each time they are accessed. The value "never" should be used to describe archived URLs. Please note that web crawlers may not necessarily crawl pages marked "always" more often. Consider this element as a friendly suggestion and not a command. OPTIONAL: The priority of a particular URL relative to other pages on the same site. The value for this element is a number between 0.0 and 1.0 where 0.0 identifies the lowest priority page(s). The default priority of a page is 0.5. Priority is used to select between pages on your site. Setting a priority of 1.0 for all URLs will not help you, as the relative priority of pages on your site is what will be considered. ASHANA GNOSIS: Ko bom pripravljena, bom spregovorila Resnico o mojem Twinflame Razmerju!

ponedeljek, 15. avgust 2016

Ko bom pripravljena, bom spregovorila Resnico o mojem Twinflame Razmerju!




Mnogi me nagovarjajo in spodbujajo, da končno spregovorim o TWINFLAME BOŽANSKEM RAZMERJU. 

Moji bližnji vedo, da sem imela privilegij fizično izkusiti ta odnos in ga še vedno izkušam, ampak tokrat na notranjih ravneh, ker je ta neverjetni odnos na fizični ravni "ukraden"!

Mnogo njih pa je intuitivno pritegnjenih k meni, ne vedoč o moji Twinflame izkušnji in si želijo znanja, predvsem tisti, ki so se pogumno odločili, da bodo na zemlji utelesili ta Najvišji odnos Alfe in Omege, ki je plod Edinstvenega Odnosa s Prisotnostjo JAZ SEM.

Vesela sem, da jim lahko z izkušnjami pomagam na njihovi poti združevanja iz zavesti Plamenov Dvojčkov v dopolnjeno Zavest Plamenov Enosti skozi Prisotnost JAZ SEM.

Potem je še ena skupna ljudi, ki vneto iščejo svojega Twinflame in me sprašujejo, ali je on/ona utelešen. Nagonsko in dušno čutijo, da je njihov Plamen Dvojček utelešen na zemlji in potem seveda je moja edina prava naloga, da povem, kaj rabijo na sebi narediti, da bodo pritegnili svoj Zakoniti Popolni del Duha, torej Plamena Dvojčka. Vedno sem pripravljena pomagati, kolikor je v moji moči in iz lastnih izkušenj!

Ljubljeni in Ljubljene. 

Malo duš je tistih, ki so bile tako silno pogumne, da so se pred utelešenjem odločile, da se bodo na zemlji utelesile in naposled srečale s svojim delom zavesti utelešenim v drugem telesu, kajti Twinflame Odnos ni samo doživljanje popolne enosti s seboj v drugem telesu, ampak je Veliko Delo, ki ga zmorejo le najpogumnejši med nami, saj drug drugemu odpreta ne slutene dele negativnih in nerazrešenih zapisov, kakor tudi tiste, ki so iz svetov Svetlobe,kjer sta bila Popolnost Celega Bitja - JAZ SEM!

Ravno zaradi tega osvobajanja od vse teme in ujetništva, mnogi Plameni Dvojčki ne uspejo v svoji misiji popolne združitve na zemlji, ampak se boleče razidejo in le če so dovolj v enosti z lastno Prisotnostjo JAZ SEM, bodo znova pritegnjeni skupaj, če ne v tem, potem v naslednji inkarnaciji, da opravijo svojo Misijo Enosti in služenja Prisotnosti JAZ SEM in vsem življenjskim tokovom na zemlji, da bi se skupaj lahko vrnila nazaj v Domovino Popolnosti, v Očetovo Hišo - JAZ SEM, ki SEM!

Ljubljeni in Ljubljene, ampak sprejmite, da še vedno nisem pripravljena iti v podrobnosti glede mojega twinflame odnosa z mojim Plamenom Dvojčkom, Ljubljenim Ananayem, ker mnoge stvari se še niso dopolnile. Ko pride čas, pa bom z veseljem delila z vami, to fenomenalno svetlobno/temačno igro zavesti, ki sva jo in jo še vedno doživljava, čeprav sva "ločena"!

Moja Ljubezen do njega ne more nehati, nobena temačna izkušnja ne more zamračiti te povezave, kajti kar JAZ SEM, ki SEM združi, človek (ego) ne more ločiti, čeprav se včasih zgodi, da je ločenost nastopila, ampak to je le navidezna ločitev!

V nekem sporočilu iz Duhovnega sveta je bilo rečeno: 

"Kdorkoli se vmeša med Plamene Dvojčke, je sam sebi zvezal roke in noge!"

Ananay sem jaz, Ashana v drugem telesu in le kako naj ne bi ljubila nekaj, kar sem sama, torej samo sebe!?

Dragi Plameni Dvojčki, želim vam, da se združite s seboj, s svojo Ljubljeno Prisotnostjo JAZ SEM in svojim Plamenom ali Plamenico in tvoriti Sveto Troenost, da se ljubite, kakor vam je naravno, da izpolnite svoje Misijo Enosti in Dušni Božanski Načrt!


Naj vas vaša Ljubljena Prisotnost JAZ SEM pri tem vodi, upravlja in neprestano prežema s svojimi Blagoslovi in Milostmi!

Ko bom pripravljena v Duhu in Resnici javno deliti z vami Najino Izkušnjo, bom to naredila v nekem video zapisu sama ali z njim, to prepuščam Volji JAZ SEM, ki SEM!

Rada vas imam.


In vse dobro z vami!

Ashana J. Gnosis

NAJBOLJ PRILJUBLJENO