XML Schema for the News Sitemap extension. This schema defines the News-specific elements only; the core Sitemap elements are defined separately. Help Center documentation for the News Sitemap extension: http://www.google.com/support/news_pub/bin/topic.py?topic=11666 Copyright 2010 Google Inc. All Rights Reserved. The publication in which the article appears. Required. Name of the news publication. It must exactly match the name as it appears on your articles in news.google.com, omitting any trailing parentheticals. For example, if the name appears in Google News as "The Example Times (subscription)", you should use "The Example Times". Required. Language of the publication. It should be an ISO 639 Language Code (either 2 or 3 letters); see: http://www.loc.gov/standards/iso639-2/php/code_list.php Exception: For Chinese, please use zh-cn for Simplified Chinese or zh-tw for Traditional Chinese. Required. Accessibility of the article. Required if access is not open, otherwise this tag should be omitted. A comma-separated list of properties characterizing the content of the article, such as "PressRelease" or "UserGenerated". For a list of possible values, see: http://www.google.com/support/news_pub/bin/answer.py?answer=93992 Required if any genres apply to the article, otherwise this tag should be omitted. Article publication date in W3C format, specifying the complete date (YYYY-MM-DD) with optional timestamp. See: http://www.w3.org/TR/NOTE-datetime Please ensure that you give the original date and time at which the article was published on your site; do not give the time at which the article was added to your Sitemap. Required. Title of the news article. Required. Note: The title may be truncated for space reasons when shown on Google News. Comma-separated list of keywords describing the topic of the article. Keywords may be drawn from, but are not limited to, the list of existing Google News keywords; see: http://www.google.com/support/news_pub/bin/answer.py?answer=116037 Optional. Comma-separated list of up to 5 stock tickers of the companies, mutual funds, or other financial entities that are the main subject of the article. Relevant primarily for business articles. Each ticker must be prefixed by the name of its stock exchange, and must match its entry in Google Finance. For example, "NASDAQ:AMAT" (but not "NASD:AMAT"), or "BOM:500325" (but not "BOM:RIL"). Optional. XML Schema for Sitemap files. Last Modifed 2008-03-26 Container for a set of up to 50,000 document elements. This is the root element of the XML file. Container for the data needed to describe a document to crawl. REQUIRED: The location URI of a document. The URI must conform to RFC 2396 (http://www.ietf.org/rfc/rfc2396.txt). OPTIONAL: The date the document was last modified. The date must conform to the W3C DATETIME format (http://www.w3.org/TR/NOTE-datetime). Example: 2005-05-10 Lastmod may also contain a timestamp. Example: 2005-05-10T17:33:30+08:00 OPTIONAL: Indicates how frequently the content at a particular URL is likely to change. The value "always" should be used to describe documents that change each time they are accessed. The value "never" should be used to describe archived URLs. Please note that web crawlers may not necessarily crawl pages marked "always" more often. Consider this element as a friendly suggestion and not a command. OPTIONAL: The priority of a particular URL relative to other pages on the same site. The value for this element is a number between 0.0 and 1.0 where 0.0 identifies the lowest priority page(s). The default priority of a page is 0.5. Priority is used to select between pages on your site. Setting a priority of 1.0 for all URLs will not help you, as the relative priority of pages on your site is what will be considered. ASHANA GNOSIS: PAZITE SE "ZDRAVILCEV", KI VAS OSVOBAJAJO OD "MAGIJE"! ONI VAS ZAPELJUJEJO!

torek, 31. maj 2016

PAZITE SE "ZDRAVILCEV", KI VAS OSVOBAJAJO OD "MAGIJE"! ONI VAS ZAPELJUJEJO!


Pozdravljeni, Ljubljeni in Ljubljene! 

Ne da bi se hvalila, ampak zaradi lažjega razumevanja, o čemer bom pisala, bom rekla, da je za menoj dolga zgodovina duhovnega potovanja od ezoterike od 13. do 18. leta, pri 19. letom sem bila seznanjena z Naukom Svete Kabale, ki je eden najtežjih naukov, kar sem jih spoznala do sedaj, tu je seveda zraven spadalo še proučevanje Tarota, mistike, egipčanskega okultizma, krščanstva, gnosticizma, nekaj malega se dotaknila hinduizma in budizma in tako leta 2011 prišla v stik z Nauki Vnebovozetih Mojstrov o Božji Prisotnosti JAZ SEM, v katere sem se zasidrala in združila vsa predhodna potovanja. Vsekakor vmes sem imela priložnost spoznati razno razne ljudi iz ezoteričnih krogov, predvsem pa tiste, ki niso deklerirani, ampak delujejo iz ozadja.

 Sedaj bom povedala nekaj, kar sem samo eni osebi povedala, ker sem smatrala, da to mora ostati v tajnosti, ampak sedaj so se mnoge stvari spremenile in lahko le na kratko nekaj  povem o tem...

Pri 22. letu starosti sem dobila ponudbo, da bi bila svečenica v nekem skritem Redu v Celju, ki ga ne bom imenovala, zaradi same narave tega Reda!
Visoki Svečenik omenjenega Reda je prepoznal v meni določene kvalitete in darove, ki naj jih ne bi imel vsakdo. On je sicer bil resnično jasnoviden in obdarjen z mnogimi duhovnimi darovi za katere se večina mora truditi celo življenje, da bi jih lahko modro uporabljala. Iz njega je sevala močna energija, svetloba, imel je posebno karizmo, ki je bila že na nek način hipnotična. Res bil je izjemen kot človek in kot duhovnež, ki je znal na moder in voljan način utelešal tudi ljubezen, sočutje, milino ipd.; nekako je imel uravnotežen svoj jin & jang.  On me je preučil v 10. minutah in mi vse povedal o moji preteklosti in hkrati o moji prihodnosti, vendar ga takrat kot 22. letnica nisem v mnogo čem razumela kot bi ga na primer lahko danes. Seveda ne smem pozabiti njegove žene, ki je v tem Redu imela funkcijo Visoke Svečenice, ona me je v bistvu vpeljala v osnove Kabale že pri mojih 18. in 19. letih. Oba sta  silno želela, da bi jaz vstopila v njihov Red, nudili so mi izobraževanje v Londonu in Kairu in mnoge druge ugodnosti, ki se navadnim smrtnikom le redko zgodijo, če se sploh, ampak sem odklonila, samo zaradi tega, ker ta kult in vse, kar je bilo povezano z njim, je moral biti v strogi tajnosti ipd in vsekakor zaradi mojega strahu pred kultom, strahu pred odgovornostjo, in hvala Bogu  izza vsega tega me je vodil Božji Duh, ki ni želel, da bi tam sodelovala - to sem sicer kasneje spoznala. Oni so spoštovali mojo svobodno voljo in mi pustili, da grem po lastni poti.  Še dobronamerno sta mi dala neke določene napotke, kako naj grem skozi življenje, ampak vsekakor jih nisem upoštevala zaradi samih strahov, bi mi pa vsekakor to olajšalo moje potovanje skozi življenje. To je bilo leta 2000, ko pri nas se ni še govorilo o Resničnem Višjem Zavedanju ipd...

Vsekakor, ko sem se družila z njima dvema in še mnogimi drugimi iz ezoteričnih krogov,  je velikokrat bila tudi tema o magiji, predvsem o magiji o kateri govorijo povprečni ljudje in pred katero strahujejo.  Magija je na sploh napačno razumljena med ljudmi, ki nimajo resničnega znanja o tem področju, to znanje pa se lahko edino dobi preko Kabale. Magija sploh ni namenjena za neke čarovniške zvarke in ostale smešne pripravke ipd..., s katerimi bi lahko manipuliral kogarkoli in karkoli; to je v bistvu eno veliko praznoverje in vraževerje.

Ta "magija", ki jo mnogi imenujejo čarovništvo, je nedelujoča, nima nobenega Znanja niti Vedenja, z njo si človek ne more nikakor pomagati, tudi drugim ne more niti pomagati niti škodovati, ker to enostavno ne deluje, ker takšen je Zakon in kdor Zakon pozna, potem ve, o čem govorim.

Za čarovnike so bili nekoč označeni vsi, ki so drugače mislili, verovali in delovali, še več, bili so obsojeni, da so sinovi samega Satana in kot že vsi danes vemo, kaj se je zgodilo z njimi. Za čarovnice so bile obsojene navadne ženske, ki so ukvarjale oz. zdravile svoje bližnje z zelišči, da pa ne govorim o drugih načinih zdravljenja, vsi oni so pristali na mučilnih napravah in na grmadah. Stvari so se tako razmahnile, da če se je nek moški fatalno zaljubil v neko žensko, a ta ni hotela, jo je z lahkoto obsodil pred določenimi duhovniki za čarovništvo, češ da ga je začarala.... In tisto, ki jo je ljubil, jo je gledal, kako gori na grmadi.. Absurd!!! Ne bom več pisala o vsem tem, saj je to znano vsem nam!

Vsi tisti, ki se resnično spoznajo na duhovnost, vedo, da na zgoraj omenjene načine ne moreš manipulirati z drugimi, posebej pa ne, če si v ezoteričnih krogih zadnja luknja na trobenti, da pa potem ne govorim o navadnih ljudeh. Da bi lahko nekdo na "magičen" način manipuliral  z drugimi ali kakorkoli vplival na njih, mora že biti Visoki Iniciant z Velikim Znanjem, dolgoletnimi izkušnjami in neposredno povezan s silami teme. Take ljudi mi ne poznamo, ker se oni ne družijo z majhnimi ljudmi, ker oni so visoka elita, ki dela izza zavese! Oni se preprosto "nevidni" za nas!!!

Ampak, glejte! Ta stvar se da zelo lepo zlorabiti, ko vam nekaj ne gre od rok, ko se ne želite soočiti s seboj in svojimi dejanji, ko nočete sprejeti odgovornosti zase in vse, kar je povezano z življenjem in dogodki, ko padete v samo-pomilovanje, samo-smiljenje, ko igrate vlogo žrtve, takrat se nekateri zatečete k obsodbam, da je nekdo čarovnica, da vas nekdo zastruplja, napada s črno magijo, da vas nekdo manipulira in oh in sploh....

In potem taki ljudje trošijo denarje in denarje, ki jih fino mečejo neetičnim zdravilcem, ki kao osvobajajo od magije in čarovniških urokov. Potem pa jih še ti manipulirajo in izkoriščajo njihovo lahkovernost, praznovernost in celo lažno govorijo o imenih  oseb, ki naj bi to magijo izvajale.. Oh, ko bi te žrtve in zapeljivi "zdravilci" spoznali, koliko karme si s tem naložijo, bi si takoj zaželeli, da se nikoli ne bi rodili na zemlji.

Skoraj vsak tretji dan se srečam s tem, ko me stranke kličejo in so prepričane, da so začarane in da so bile že pri tolikih zdravilcih pri nas in v tujini in da so jim vsi rekli, da so začarane in da  celo vedo, kdo je tisti, ki jih je začaral. Potem samo globoko vdihnem in se zavem, evo zopet eden tistih dni, ko bo treba soočat. Seveda, ko jim rečem, da je to čista izmišljotina, so jezni, besni, me pošiljajo v tri fine materine ipd...  Ampak potem mine kakšen dan, me znova pokličejo, se opravičijo in priznajo, da sem imela prav, da ravno to, ker sem jih soočila z Resnico, jih je osvobodilo in da od takrat ne čutijo te "ujetosti" v magijo. Seveda, ko pa magije niti ni bilo!!!

Toda, ko neki zdravilec zapelje svojega pacienta, ki igra žrtev, v to igro čarovništva, pacientu ta igra v začetku zelo paše, ker je našel krivca, ampak potem ga ta laž začne nezavedno pritiskati, zraven so še občutki jeze, frustriranosti, maščevalnosti in...

Kaj se potem zgodi!?

Človek je s tem samega sebe "začaral" in preklel, ker te lažne, manipulativne energije se morajo nekako manifestirati zoper njega samega in mu naredijo lasten zapor, ki povečuje njegov ego, samo-smiljenje in vlogo žrtve, ki lahko pripelje do vloge hudega maščevalca! Slišala sem za par primerov iz Srbije, ko so tako stradale nedolžne in lažno obsojene dve punce, ki naj bi čarale; plačale so to , kar niso počele z lastnim življenjem! Absurdno! Zato pazite, saj zaradi takih obsodb, se zna zgoditi veliko neprimernih stvari, ki bi jih kasneje celo življenje obžalovali!

In potem, ko je oseba soočena z Resnico, najprej vso balastno energijo in vso svojo jezo usmeri vame, odloži slušalko, čez par dni pokliče in dojame, da ni več ujetnica, ker tudi nikoli ni bila!

Ljubljeni in ljubljene! 

Ne dovolite si pasti v te temne in lažne energije in v zavest žrtve. Ne verjemite vedeževalcem, zdravilcem ipd.. ko vam trdijo, da ste pod magijo in urokom. To delajo samo , da bi iz vas vzeli denar in tako vi postanete njihov plen. 


Razmislite malo o tem! 


Ponovim, z magijo se lahko ukvarjajo najvišji Posvečenci, ne pa navadni ljudje, ki komaj shajajo iz meseca v mesec! Ne dovolite si živeti v tem praznoverju, ampak raje za tisto, kar se vam dogaja v življenju sprejmite odgovornost, raziščite notranje vzroke za določene probleme in jih boste rešili. Če greste pa tej stranpoti, ki je omenjena, ne boste se rešili, le še več karme boste imeli in bog ve, kaj vse boste zaradi tega morali izkusiti!


Tudi sama sem bila lažno obsojena in nosila posledice tega, ker me je neki neetični "zdravilec" obtožil, da čaram in zastrupljam, in vse to kao naj bi počela človeku, ki sem ga res ljubila, ampak njegovi starši niso sprejeli najinega odnosa in celo njemu  so sveto obljubili, da bodo vse naredili, da naju spravijo narazen! Hm, da zamislit...

Poskusila sem bivšemu razložiti, kar sem vam! Celo rekla sem mu, "če bi imela te magične moči, ne bi živela v tako skromnih pogojih kot živim, potem bi bila nekje na visokem položaju nekega masonskega reda in se ne bi rabila truditi, da bi preživela naslednji mesec! Če bi imela te moči, potem se tvoji starši nikoli ne bi mogli vmešat v najin odnos in ga uničiti.. "

In kako, da je on nasedel vsemu temu??

RABIL JE KRIVCA ZA LASTNO NESVOBODO, NE SAMOZAUPANJE IN NEODGOVORNOST. IN POTEM JE LAHKO CELO LJUBEZEN SVOJEGA ŽIVLJENJA LAŽNO OBSODIL, DA JE ČAROVNICA, KI GA JE ZASTRUPLJALA!

Ampak, zastrupljenemu in zmanipuliranemu umu, ki je padel v vlogo samo-smileče žrtve ne moreš nič narediti, ne moreš mu pomagati. Vsekakor sem to odpustila njemu in njegovim staršem, omenjenega zdravilca pa bom kmalu razkrinkala, ker bog si ga vedi, kolikim ljudem je prodal laž za resnico...


Ne nasedajte! Raje prevzemite odgovornost za svoje življenje, sprejmite vse, odpustite sebi in ostalim in zaupajte le Najvišjemu v sebi!


Rada vas imam!


Ashana Jurič



NAJBOLJ PRILJUBLJENO